بازدید مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر از کشت و صنعت سلمان فارسی؛ تأکید بر تولید حداکثری و حفظ محیط زیست
به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی، دکتر علیرضا کاظمی، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی آن، در روز سوم خردادماه با حضور در شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی، از…
به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی، دکتر علیرضا کاظمی، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی آن، در روز سوم خردادماه با حضور در شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی، از بخشهای مختلف این واحد صنعتی بازدید کرد و ضمن بررسی روند فعالیتها، دیداری صمیمانه با کارگران این مجموعه داشت.
دکتر کاظمی در این بازدید، ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه کارخانه کاغذسازی و تأکید بر اهمیت رعایت استانداردهای زیستمحیطی در فرآیندهای تولید، استفاده بهینه از «باگاس» (پسماند نیشکر) شرکتهای همجوار (دعبل خزاعی و حکیم فارابی) را مورد بحث و بررسی قرار داد.
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر در ادامه، ضمن تأکید بر لزوم برنامهریزی دقیق برای دستیابی به حداکثر ظرفیت تولید نیشکر، بر ضرورت آمادگی کامل تمامی واحدها برای فصل «داشت» و تقویت هماهنگی میان بخشهای عملیاتی تأکید کرد.
این بازدید در راستای نظارت بر روند فعالیتها، بررسی وضعیت واحدهای تولیدی و پیگیری اهداف توسعهای شرکت انجام شد.